Assalamualaikum.Nice to meet you.You're now at http://izyanyancinnamon.blogspot.com. Behave yourself.Stay away if you want to steal.Write anything else about you at here ! Follow me if you like.Click on it button follow ! No HARSH WORDS using and please respect each other.Anon, Copycat and Haters. are not allowed.
Xoxo, Copyright by Izyanyancinnamon © All right reserved 2012.










Put your cbox codes here



Designer: Izyan
Image: Google
Best view: Blogger
Basecode: Izyan
Edit by: Your name

Arwah Yusuf Faizal.

Assalamualaikum semua. Harini rajin sikit saya nk update. Haha. Idk kenapa. Okay saya nak storykan dkat korang semua.

Masa tahun lepas, pagi tulah kan pukul 7am. Mak saya mcm nak pergi.kerjalahh. Mak saya dengarlah suara arwah yusuf yg buat terakhir. After dngar suara yusuf tu mak saya ingat dia nk makan or apalah.*Lap airmata* lah sekali dia terimpit oleh mak arwah tu. Mak arwah tu sikit tak dngar langsung anak dia dh terimpit or apa lahhkan. Selepas mak iekin p kerja. Arwah dh meninggal selama 2jam. Ayah arwah tu bangunkanlah bini dia tuk mandikan arwah. Time tu laki bini taktahulah yg arwah tu dh tak ada. Selepas mak arwah bangun. Mak arwah kejutkan laki dia yg dia cakap arwah dah tak ada. *Lap airmata*
Lepas tu aku terbangunlah aku terkejut semua orang nangis. Lah sekali kakak aku dukung dia dngan berlumuran darah. :( Ya Allah. Adik aku yg kecil tu dia pergi lah bagitahu kat mak n ayah aku. Ayah aku smpai nak pengsan :'( itulah kisah arwah. Smpai skrg kami sekeluarga tak boleh trima yg dia dh tak ada. Arwah meninggal waktu umur 3bulan seminggu. Ni gambar dia.
Marilah sdekah alfatihah untuk arwah :')  okay assalamualaikum all.

Saturday, December 15, 2012 0 Komen